Hoe leiden digitalisering en integratie van klantcontact tot betere service?
Organisaties staan voor steeds grotere uitdagingen. Hoe maak je gebruik van digitalisering, en lever je klanten een steeds persoonlijkere dienstverlening? Hoe houd je klantcontacten optimaal, terwijl het aantal kanalen en systemen toenemen?
Het belang van het goed integreren van al je klantcontacten en het bieden van omnichannel dienstverlening, is door de coronacrisis alleen maar versneld. Hiervoor is IRIS ontwikkeld: één digitaal platform voor al je service en klantcontacten.
Je regelt feilloos je klantcontacten, gegevens, verzoeken, afspraken, en zaken en taken die hieruit voortkomen. Ongeacht het kanaal. Communicatie via website, e-mail, WhatsApp, chat en telefonie worden gebundeld op één tijdlijn. De krachtige integratie en koppelingen met bronsystemen zorgen ervoor dat informatie actueel blijft, zodat je altijd weet wat er speelt. Dus altijd een instant 360-graden klantbeeld! Ook voor je collega. En je klant? Die kan zelf eenvoudig zaken regelen op je website of zelfs via onze chatbot!
Op dinsdag 9 juni demonstreren Angelique van de Laak, salesmanager Kubion en Tristan Versteeg, Product & technisch expert / Pre-Sales Consultant Kubion hoe IRIS tijd, gemak en goede service creëert. Dit aan de hand van enkele voorbeelden uit de recente klantcase Heimstaden Nederland.
Laatste nieuws
- 19-04-2024 15:30 Ruim 150 verouderde woningen in Roelofarendsveen maken plaats voor nieuwbouw
- 19-04-2024 15:20 Projecten voor sociale woningbouw stranden door Groningse parkeernorm
- 19-04-2024 14:21 Den Haag Centraal krijgt 2.500 woningen en 130.000 m2 kantoor
- 19-04-2024 14:20 Gelderland wil de komende vijf jaar 12.000 optopwoningen helpen realiseren
- 19-04-2024 14:06 Topvacature: NWO zoekt manager vastgoed
- 19-04-2024 14:02 Full Service Center Sterrenburg in Dordrecht wint Kern Jaarprijs 2024
- 19-04-2024 14:00 Rheden krijgt 200 flexwoningen op bedrijventerrein Haveland
- 19-04-2024 13:29 Duurzame keuzes architecten doorslaggevend in het ontwerpproces
- 19-04-2024 12:00 Schenden informatieverplichting kan leiden tot halvering aanneemsom
- 19-04-2024 11:21 Eijgen Finance opent nieuw kantoor in Amsterdam; Een vliegende start!
- 19-04-2024 11:02 Ymere schrijft 1,6 miljard af op vastgoedportefeuille
- 19-04-2024 11:00 Radio VJ: 'S in ESG steeds belangrijker voor vastgoedwaarde'
- 19-04-2024 10:49 Arkéa REIM koopt 21.500 m2 industrieel complex bij Venlo
- 19-04-2024 10:24 Consultancybureau Maruna huurt 151 m2 bij Campus Offices in Den Bosch
- 19-04-2024 10:18 Nieuwe huurders en uitbreiding voor Stadshart Amstelveen
- 19-04-2024 09:42 Arbodienst BrinQer huurt 600 m2 kantoorruimte in Apeldoorn
- 19-04-2024 09:28 Huib Boissevain: 'Laat gemeenten weer kiezen voor residuele grondprijswaardering'
- 19-04-2024 09:12 Meerwaarde energiezuinige woning in drie jaar verdrievoudigd
- 19-04-2024 09:03 Winst WDP stijgt met ruim 15 procent in eerste kwartaal
- 18-04-2024 19:00 Vastgoedfamiliebedrijven straks fiscaal 'driedubbel gepakt'
- 18-04-2024 16:39 Deltabrug ontwikkelt 12.500 m2 distributiecentrum voor Damen Shipyards
- 18-04-2024 16:32 Leiden Bio Science Park krijgt 12.500 m2 laboratoria en kantoren erbij
- 18-04-2024 14:10 Techtronic Industries huurt ruim 1.300 m2 aan Laan van Europa 450 in Dordrecht
- 18-04-2024 14:00 Twee nieuwe huurders voor Rotterdamse kantoorvilla
- 18-04-2024 13:58 'Rente gaat vanaf 2025 flink omhoog'
- 18-04-2024 13:03 Huurinkomsten NSI stijgen, maar direct resultaat daalt met bijna 17 procent
Reacties
Om te kunnen reageren moet u zijn ingelogd. Klik hier om in te loggen.