Bas van Holten (Merin): 'Data is alles en alles is data (toch?)'

Bas van Holten van Merin stapt in de Kever om in de laatste aflevering voor de zomerstop te sparren over digitale innovaties in kantorenland. Welke innovaties ondersteunen om de klantreis van kantoorgebruikers te verbeteren? Welke rol speelt data om de klanttevredenheid van huurders te verbeteren? De CEO vertelt Thomas & Thomas hoe Merin succesvol een nieuwe data-strategie integreerde en hoe ze klanttevredenheid centraal stelden.

In het nieuwe seizoen van Thomas & Thomas rijdt de Kever opnieuw op digitale roadtrip door het vastgoedland op zoek naar innovatie. Dit keer sparren Jurjen Thomas & Thomas Zwart met kleurrijke professionals hoe zij digitalisering inzetten. Wat gaat goed? Wat gaat er mis? Wat levert het op? Je ziet het in het twaalf afleveringen.

www.osrewoningdossier.nl
www.realmark.nl

Reacties

Lees onze special over Woonvormen