Nieuwe trend in 2016: omgevingsfactoren als user generated content


Vandaag gaat de nieuwe versie van HelpMee online. Dit sociale platform geniet al belangstelling vanuit de makelaardij in Nederland. Maar ook vanuit het buitenland, onder de naam Placert, is er interesse. Met de dienst, die aan de site van een makelaar wordt gekoppeld, kunnen relevante omgevingsfactoren en interne features van een huis inzichtelijk gemaakt worden. Deze input wordt door de verkopende partij en diens sociale netwerk met foto’s, video’s en reviews gegeven en vervolgens gedeeld.

Verder lezen?

U kunt het artikel niet volledig lezen omdat u nog niet bent ingelogd. Log in of word abonnee van Vastgoedjournaal.nl. U en uw collega's krijgen toegang tot al het nieuws, interviews en achtergronden. Uw onderneming zal tevens elke werkdag de populaire nieuwsbrief ontvangen.

Abonnement afsluitenInloggen

Of wilt u dagelijks onze gratis nieuwsbrief ontvangen? Klik dan op deze link.



Reacties


Laatste nieuws