Reynaers trots op 'top-of-mind' positie

Spontane naamsbekendheid houdt in dat je als merk direct genoemd wordt wanneer men vraag naar hét bedrijf uit een bepaalde branche. Zo'n top-of-mind-positie heeft Reynaers in de ruwbouwsector weten te veroveren. De bouwleverancier is door architecten en aannemers het meest genoemd (44%), toen werd gevraagd naar een leverancier van kozijnen en profielen. De totale naamsbekendheid steeg naar maar liefst 78%. 

Deze cijfers komen uit een onderzoek dat Bouwkennis in 2014 in samenwerking met onderzoeksbureau USP in Nederland uitvoerde.

Verder lezen?

U kunt het artikel niet volledig lezen omdat u nog niet bent ingelogd. Log in of word abonnee van Vastgoedjournaal.nl. U en uw collega's krijgen toegang tot al het nieuws, interviews en achtergronden. Uw onderneming zal tevens elke werkdag de populaire nieuwsbrief ontvangen.

Abonnement afsluitenInloggen

Of wilt u dagelijks onze gratis nieuwsbrief ontvangen? Klik dan op deze link.



Reacties


Laatste nieuws