Eigenaar Rosada: ‘Een outletwinkel is merk-waardig’

Resolution Property investeert sinds 2001 in Europese outletcentra. De Rosada Fashion Outlet werd in 2012 toegevoegd aan haar portefeuille. Sindsdien stijgen de omzetten van de Roosendaalse outlet, groeit het aantal bezoekers en is er een begin gemaakt met een forse uitbreiding. Hoe maakt Resolution in de huidige retailmarkt haar investeringsbeslissing en wat zijn volgens de belegger de ontwikkelingen in retail? En waarom Rosada de online winkels niet vreest.

Michel Nangia, senior manager bij Resolution legt het in Vastgoedjournaal uit.

Verder lezen?

U kunt het artikel niet volledig lezen omdat u nog niet bent ingelogd. Log in of word abonnee van Vastgoedjournaal.nl. U en uw collega's krijgen toegang tot al het nieuws, interviews en achtergronden. Uw onderneming zal tevens elke werkdag de populaire nieuwsbrief ontvangen.

Abonnement afsluitenInloggen

Of wilt u dagelijks onze gratis nieuwsbrief ontvangen? Klik dan op deze link.



Reacties


Laatste nieuws