‘Wij hebben het eerste concept ontwikkeld dat de consument betrekt bij winkelleegstand’

Al jaren neemt leegstand van winkelpanden toe. In 2013 stonden er in Nederland ruim 15.000 winkels leeg. Thanz Communicatie heeft hier iets op bedacht: Mijn Winkelkeuze. "Dit is het eerste concept waarbij het winkelend publiek mag meedenken over de winkelleegstand. Zo komt er veel betrokkenheid in de stad", vertelt Casper Heeremans van Thanz Communicatie tegen VJ.

Hoe werkt dit concept? Lees verder hoe Mijn Winkelkeuze wordt ingezet om vastgoedeigenaren te helpen bij het vinden van een huurder.

Verder lezen?

U kunt het artikel niet volledig lezen omdat u nog niet bent ingelogd. Log in of word abonnee van Vastgoedjournaal.nl. U en uw collega's krijgen toegang tot al het nieuws, interviews en achtergronden. Uw onderneming zal tevens elke werkdag de populaire nieuwsbrief ontvangen.

Abonnement afsluitenInloggen

Of wilt u dagelijks onze gratis nieuwsbrief ontvangen? Klik dan op deze link.



Reacties


Laatste nieuws