Online bestedingen in Nederland naar 5% van totale retailmarkt

Bijna driekwart van de 26 miljoen online aankopen die in het eerste kwartaal van dit jaar door de Nederlandse consumenten zijn gedaan, betreffen fysieke producten, zoals kleding, telecom en speelgoed. Hoewel de meeste aankopen (bijna 50%) via de laptop worden gedaan is ook een trend waarneembaar van online kopen in de fysieke winkel zelf.

Dit blijkt uit cijfers van de nieuwe Thuiswinkel Markt Monitor, het onderzoek naar online consumentenbestedingen in Nederland, dat op kwartaalbasis wordt uitgevoerd door GfK en uitgegeven wordt door PostNL.

Verder lezen?

U kunt het artikel niet volledig lezen omdat u nog niet bent ingelogd. Log in of word abonnee van Vastgoedjournaal.nl. U en uw collega's krijgen toegang tot al het nieuws, interviews en achtergronden. Uw onderneming zal tevens elke werkdag de populaire nieuwsbrief ontvangen.

Abonnement afsluitenInloggen

Of wilt u dagelijks onze gratis nieuwsbrief ontvangen? Klik dan op deze link.



Reacties


Laatste nieuws